بهتر که سر به گوشه‌ی مستی فرو برم...


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

 

از من مپرس صبرِ نمایانِ من کجاست،
خود دیده ای که چاکِ گریبانِ من کجاست!

با این دهانِ خون شده حالِ جواب نیست،
از مُشتِ او بپرس که دندانِ من کجاست!

ای دستِ بی نمک! که وبالی به گردنم!
از او سراغ کن که نمکدانِ من کجاست!

ای چشمِ تر! به نامه ی اشکِ روان بپرس،
_ از روی من _ که پس لبِ خندانِ من کجاست؟

زین رهزنانِ گردنه فرسا دلم گرفت
یارب! خروشِ قافله گردانِ من کجاست؟!

انگشترم، ولی به کفِ دیو رفته ام
یاران! نشان دهید سلیمانِ من کجاست؟

بیمار شد دلم ز غمِ بیشمارِ دهر
ساقی کجاست؟ شیشه ی درمانِ من کجاست؟

بهتر که سر به گوشه‌ی مستی فرو برم،
آن آستینِ گریه ی پنهانِ من کجاست؟

 

از: حسین جنتی

 



نظرات شما عزیزان:

زمزم
ساعت1:27---24 تير 1393
عاقا من نظرات سازنده ام توی دلم گیر کرده یه مدت!
پست نمیزاری که بیام بگم!
به نظرم تم وبلاگت و آهنگ لایتش و صفحه اول که شعره، زیاد به روحیه تخریبی من و معصومه نمیخوره!
مهیجش کن! که ما هم روحیه مون تقویت شه قششششنگ بتونیم بیایم مثل لودر شخم بزنیم پستات رو بریم ))
دیگه از مسئولین خواهش می کنیم رسیدگی کنن!!!
خب از اینکه در لفافه اینهمه از وبلاگم تعریف کردی و گفتی همه‌چیز تمومه از شما سپاسگزارم P: و امــــــا بعــــــد! عاقا نگران نباش!! شما دو تا این فاکتورا براتون مهم نیست! هر چی باشه می‌زنین له می‌کنین با اون روحیه لطیفتون!! بنااااابراین، به استناد ماده ۸ قانون رسیدگی! شما مجرم! و محکوم به اعدامین! تا عبرتی باشد برای الباقی!! امید است من بعد تمامی تلاش خود را در جهت رعایت قانون به کار گیرید!!!


معصومه
ساعت23:51---22 تير 1393
این یکی انصافا خووب بود حتی دری وری های منم نمیتونه بهش خلل وارد کنه.
پ.ن : این کامنت نیست!در واقع کامنتی که کامنت نباشد کامنت نیست!واضحتر بگم چون متن این کامنت به پستت خلل وارد نکرده در واقع انگار "من" کامنت نذاشتم،چون همچین کامنتی رو "هر" کسی میتونس بذاره،پس فی الواقع من درخواست اون پی نوشت مفقودتون (که فکر کردی ما نمیفهمیم؟هههه!) رو اجابت کردم ، فلذا برو حاااالشووو ببــــــــــــــــــــــــر یه گند حسابی به پست های بعدیت رو هم میذارم واسه وقتی که رو فرم بیای بتونی جواب بدی.ما ضعیف کشی تو کارمون نداریم عســــــــــلم
پاسخ: ها؟ !!! گویاتر از go with with نقدا برات نداشتم! برو بچه برو ماسسسستتو بخور!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 21:52 توسط فاطمه صلاحی| |